Saturday, April 14, 2007

pengakuan jujur

kat sini aku nak buat satu pengakuan jujur yang dah lame aku cube bagitau, tapi orang tak faham2 lagi. aku memang dah tak tau nak kate ape dah. naseb baik ade blog ni. bleh laa aku bagitau korang. harap2 korang dapat faham, jadi tak kan timbul sebarang persoalan dan syak wasangke lagi.

AKU malas nak TENGOK CITER HANTU. senang je kan nak paham? paham ke tak korang ni...

terdapat perbezaan yang ketare malas dan takut nak tengok citer hantu.

lantak korang lah nak percaye ke tak. everytime orang ajak tgk citer hantu, memang aku malas nak ikut. n part yg paling sedihnyer.. aku kene tengok dan terpakse la menggadai kan rm10 sebab nak tunjukkan kat orang yg aku ajak tu yg aku tak takut tgk citer hantu.

how pathetic.

and lately, everyone is talking about a movie. a hantu movie. JANGAN PANDANG BELAKANG. N i felt left out. rase x cool pulak. even my specialest person in the world pon had watch the movie. without me temankan die, keeping her calm n warm watching the movie. how pathetic skali lagi.

when u're happy, or feel lega gile bile dah habis exam, why chose a ghost movie to watch? kenape nak mengunhappy n menakotkan diri?

owh well, citer hantu mmg laa supposed to be menakotkan.can't deny the fact. tapi kenape perlu nak menakotkan diri. banyak laagi genre citer yg bleh ditgk.komedi, romantic n many more.

i ironicnye, takdelaa semakin berani kiter biler n semakin banyak tgk citer hantu.

x paham laa aku...

n satu lagi ceriter terbaru. satu skolah menengah kat shalam ditutop 3 hari, sbb ramai sgt budak histeria.

pasal hantu pon skolah bleh tutup.haiyo!

ade aku dgr citer, camne hantu2 ni bleh mengamok kat skolah tu.

ade satu team cari hantu, datang nak cari hantu kat skolah tu. tapi tak jumpe. n nak dijadikan citer pulak, ade kuil blakang skolah tu. so one of the crew, pergi panggil2 hantu suruh kluar, supaye diorang ade laa cerite utk diceritekan..

jadi, hantu tu sudah mengamok, n habes di kacaunyer budak2 skolah tu...

yg sebok cari hantu tu apsal? ade satu mufti ni tegur team2 yg cari hantu ni. dari sibuk nak mencari dan mengenali hantu, kenape tidak mencari tuhan dan mengenali tuhan?

dapat pahale. dapat ilmu. kan bagus tu.

org kite, sangat suke dgn bende2 mistikal. saaaangat suke.





i'm not perfec.

2 comments:

Anonymous said...

janganlah serius sangat kawan...chill??

HaFiDz ByLz @ Ude @ ToBey said...

hahaha.. chill la.

aku dah penat nak prove n nak argue kat org aku malas nak layan n tak takut nengok citer hantu. tu jer...