Sunday, October 22, 2006

peristiwa ramadhan

masa: 4.47 minit petang
lokasi:dalam krete, otw balek dari baazar ramdhan
tarikh: lagi 3 minggu nak raya


adan, yong dan amran(driver krete)

adan: yong, ape lagi...bak la sini kebabaku. aku dah laa tak sahor pagi tadi.

yong: ye la, kejap la. awak bawak bertenang.usha line clear ke tak.

adan:panas sial hari ni. bak sini air tebu tu.slurp..slurpp...aah..
(sambil minum tertutup mata dek kerana nikmat tak hengat punye)

yong: eh, amran. tak kan menjeling jer? rase laa ayam percik ni.

amran: ah, kau jangan nak racun2 aku. aku nak puase penoh tahun ni.

yong: ala rase la.. penat je aku beli... rase laa, sikit je.. sikit je.. kayh?

amran: ah takde. aku nak puase penoh tahun ni!

yong: ye la. kan hari panas ni. jerebu pulak lagi tu. kalau tak nak rase ayam percik ni, rase la air tebu ni.

amran:kau punye pasal, aku minum la.air tebu takpe (slurpp..slirpp.) aku puase penuh makan je laa tahun ni. puase minum tak.

yong: korang ni. main buke je kan. lain kali, kite disunnatkan untuk berbuka dgn kurma. barulah dapat byk pahala.


adan & amran: ha ah dowh! terlupe plak.


-B.A.N.G.A.N.G-


i'm not perfec.

2 comments:

azreen said...

apesal teruk benou perangai bebudak ni?malu maluuuu

HaFiDz ByLz @ Ude @ ToBey said...

tu bukan name sbenar kay.harap maklom