Wednesday, December 13, 2006

in the state of sangapness

cuti...haiyo. giler bangkai dok kat rumah. sangap memang tak boleh nak diblahkan lagi. cuti time ni memang paling hambar skali. pikir2 balik ketidakadeape2an utk dilakukan ni boleh menyebabkan kematian. memang takleh blah la.. tak tau lagi camner nak citer






duit takde. tapi, hati mau joli. dok rumah pon perlukan duit ape. nak lepak, minom teh tarik, itu ini. nak lepak kene ade transport. ade transport tapi takde minyak pon tak gune gak.nak kene qade minyak. nak lepak takkan laa nak lepak sensorang. nak kene ade member. nak ade member kene laa ajak. nak ajak, kene laa ade sistem dan alat telekomunikasi. alat komunikasi pulak kene laa berfungsi dengan lancar. nak lancar kene laa ade kredit. nak topup kene pakai duit yang oi.

naseb baik aku takde awek. takkan laa kluar ngan awek nak blanje makan pasir. takkan nak carik awek yg jenis makan pasir kot. kalau awek anak tokey pasir tak pe gak. kaye dowh!

jadi skrg aku ingin nak membuat pemberitahuan, aku ingin pekerjaan. mane2 jawatan CEO yang kosong bolehlah dikasi tau kepade aku. gaji kalau bleh 5 digit. kwsp n socso kene ade. ade overtime. transport n driver kasi siap. elaun makan, elaun minyak, elaun lepak, elaun henpong and elaun joli (utk berfoya-foya) kene ade. kalau tak, jgn harap aku nak kerje.

jadi kepade mereka yg ade maklumat ttg tawaran kerje berkenaan boleh laa memaklumkan kepade saye.

sekian tenkiu.i miss u too.


i'm not perfec.

No comments: