Thursday, December 07, 2006

motivated i am

assalamualaikum

tak perlu cakap sorry, sebab 'dear readers' aku rase, don't giv a damn pon aku update ke tak blog ni dgn entry2 bengong yang baru.

ta..pi, tadi. petang tadi. baru aku tahu, aku perlu update blog ni.perlu lah kot. tak sangke pulak. hahaha

sebenarnye, banyak gile bende nak tulis. tapi sperti biase, masalah yang sering dihadapi oleh bloggers untuk menulis blog mereka ialah bile diroang kat depan pc, jari jemari dah kat atas papan kekunci. hilang dah sumer ape perkare yg nak dituliskan dan yang nak dikongsi.

yerp, itu adelah salah satu daripade masalah aku. tetapi masalah utamanye ialah... standing fan kat pc umah aku ni telah dialihkan. jadi panas la. bile panas, malas pulak nak lepak lame2 dpn pc. evendo rumah aku wayarless, laptop ade.. tetapi aku malas nak guna iMac. leceh la malas blaja. adik aku ade laptop, tp die balik on weekends je. weekends aku cam kureng skit kegigihan nak menulis blog. ntahpapentah... fcuk it.

kesimpulannyer, aku dah lame tak tulis blog sebab... panas dowh! kipas takde.tapi takpe. ku gagahi jua!



i'm not perfec.

No comments: