Saturday, September 22, 2007

30 hari terakhir nurin


beautiful

aku hangin satu badan. tak pernah2 pulak aku, pasal orang laen boleh jadi sangat marah cam ni.pasal sorang budak pompuan yg aku tak penah kenal, budak skolah rendah pulak tu. aku boleh emo sangat tengahari smlm. mmg kacau mood aku hari tu.


start malam. lepas berbuke. aku beborak dengan member aku. apsal budak yang bername nurin jazlin.

dah sebulan hilang. polis jumpe mayat budak yang macam Nurin kat tepi tangge kat rumah kedai dalam beg gym.

mayat tu seperti kene dera teruk, lebam dan biru2 boleh didapati di badan mangsa. laporan bedah siasat menerangkan terdapat pendarahan dan kerosakan pada organ dalaman dan juga kesan dari tusukan terdapat di kemaluannya.

mayat dipercayai mati 24 jam sebelum di jumpai.


ibu bapa nurin tidak mengesahkan bahwa mayat berkenaan adalah anak mereka iaitu nurin jazlin kerana cuma hidungnya sahaja yg seiras dengan nurin.

tetapi pihak pakar menyatakan, struktur gigi dan badan boleh berubah jika mangsa telah di dera secara kejam dan teruk sebelum mati.

ibubapa nurin menerima mayat yg dipercayai nurin itu dan mengebumikannya tetapi masih lagi memasang harapan bahawa nurin masih hidup.


yang buat aku emo:

kenape nak diseksa ditorture budak kecik tu. macam mane agaknye perasaan budak berumur 8 tahun yg hilang dari keluarga, hidup diseksa oleh orang yg langsung die tak kenali. di pukul, di belasah.. mungkin setiap hari. mungkinkah die rase takut.. menangis setiap hari.

aku mungkin tak pandai laa nak bawe korang untuk merasai 30 hari terakhir nurin.

aku cume harap korang dapat membayangkan diri korang menjadi nurin pada 30 hari terakhir hidupnya.

cube jadi budak yg berumur 8 tahon, yg diculik, dikurung,diseksa,dicabul,dipukul, ditendang,ditarik rambutnya,yg lapar, yg haus, yg ketakutan, yg tak tahu apa-apa, yg merindui keluarganya, yg menangis sepanjang masa...

ya Allah, aku tak paham laa bende2 camni.

tak pernah aku rase marah camni.membawe kpd care aku reply msg2 yg aku dapat dlm hanphone.

amaran aku kepade penjenayah berkenaan;

jangan sampai aku jumpe kau.



i'm not perfec.

No comments: