Saturday, September 12, 2009

Teka-teki pada minggu ini.

bagi membuatkan blog ini menjadi lebih menarik untuk bacaan aku (sebab takde pembaca) jadi aku telah membuat keputusan menyediakan satu ruangan baru iaitu " mari menjawab teka-teki pada minggu ini".

kepada siapa yang dapat menjawab dengan betul, aku akan puji dia. as simple as that.

Soalan pada minggu ini..

apakah perkara yang tidak munasabah dia dunia ini?

haa.. jawab.. jawab.


i'm not perfec.

5 comments:

plainJane said...

ish pe la soalan kau ni cam susah je..nape kau tak penah bg teka-teki soalan objektif?haha

Anonymous said...

nnt jumpe pakli kau bgtau aku ape jwpnnye.u know who am i.

hafidz arifin said...

plainjane: kenape aku tak pernah bagi teka-teki soalan objektif? erm.. teka-teki jugak tu!

anynomous: beb, aku tak pernah jumpa pak li. entah dia tu cina ke melayu aku pon tak tau.

lagipun dah nama kau anonymous, mcm mana laa aku nak kenal?

haa.. jawab..jawab.. ahaha

diDy said...

amerika xbalik2 dari tanah arab...

aQieYa said...

munasarawak