Sunday, July 30, 2006

saya seorang hipokrit yg terjerut. adakah mati?

marah, geram, sakit hati. nak je aku pijak2, tembak, rodok perut askar2 yahudi yg bunuh org2 islam kat lubnan tu. nak je aku ludah kat muke bush. nak je aku sepak kepale kat "condy rice". nak je aku jadi mcm rambo 'setelkan' semua yahudi kat muke bumi ni.


adakah anda mengalami kecacatan otak? die yg bagi arahan utk bunuh org islam, kau boleh senyum?

sedih, kesian sangat, rase tak puashati kat org islam yg ditindas oleh yahudi2 mangkuk hayun ni. tak leh nak bygkan camne detik2 seorang anak kecil ditembak.boleh tak dibayangkan? cube bayangkan anak saudara aku hana n aisyah.. mati kene tembak kat kepale dgn tentera yahudi. giler takleh bayangkan!!! n inilah kejadian yang berlaku pada setiap jam di lubnan,palestine,irag,afghanistan,chechnya,selatan thailand,mindanao dan byk tempat lagi..

aku sebok nak salahkan Paklah. dah jadi presiden Owh I sEE. takde langsung tindakan utk mengatasi masalah ini. lagi2 nak gunekan kononnye pendekatan diplomasi. DIPLOMASI MY FOOT!!!. sejak dari zaman dulu lagi org islam dah diperbodoh2kan. diplomasi, rundingan itu, rundingan ini, tiap2 hari kene bunuh jugak. nak diplomasi ape lagi.


Shahd Okal, 8 month. another fresh victims of israel's babi anjing


di tambah rase meluat lagi, bile tgk si khairy jamaluddin. poyo2 je konon berdemonstrasi nak hantar memerendom kat si 'condy rice. ape yang die bangang sgt. bagi je laa kat Paklah n then paklah kalau brani bagi je laa kat si condy tu. bodoh!!! rugi je laa blajar kat oxford. nak antar surat pun failed.

aku tak pernah rase hidup dalam perperangan. terkencing ketakutan bile dgr bunyi bom, bunyi senjata membunuh org2 di sekeliling aku. sympathy sajalah yg aku ade utk mereka yg mati syahid ini. (insyaallah)

lagu : aku sedang ingin membunuh

lirik: kondi rice

setiap ada kamu, mengapa tangan ini, rase macam nak tembak orang, seprti keter kebal dlm perang.

setiap ada kamu, aku rase cam nak minum darah, dari hujung kaki dan hujang kepala org islam

aku sedang ingin membunuh, karena

mgkin kerana aku barua yahudi,

aku ingin....

dan ape yang aku dah lakukan utk menghentikan pembunuhan2 ni..?

lepak. borak pasal pirates of the caribbean.citer pasal concert pussycat dolls. dgr member bercerite ttg kebestan menonton "the OC". makan2... lupe ingat Allah swt. lepas makan pun lupe nak berterima kasih kat Allah swt, seronok punye pasal sbb membe blanje. pastu borak pasal band indon. Samson, Midji, dan ape2 je la.

sebok nak tuntut keadilan dan balas dendam ke atas penganiayaan yg dah dilakukan.

1. nak bangun subuh pun bermasalah.
2. surau punye dekat pun susah gile nak pergi.
3. rase rugi giler kalau tak tgk wayang citer2 baru.
4.and the list goes on and on....


'POYO SIAL AKU'. i am trapped.

sanggupkah kita meninggalkan segala keselesaan dan kelazatan di muka bumi ini dan sanggup berkorban menuntut bela dan keadilan di atas kezaliman yng dilakukan oleh tentera zionis terhhadap umat Islam???

kau rase kau hipokrit tak? kalau guess or levi's buat discount up to 80% kau nak beli tak? kau rase ashton kutcher tu kiut tak? buku ' the devils wear prada tu sgt chicks flicks kan? i lykeee!!


tak kah MUNAFIQ kita ini?





i'm not perfec.

3 comments:

fiqroorganisma said...

tobey, bala zaman moden kite sekarang sebenarnye kesengan dan maksiat yang melimpah2.aku xterkcuali terjebak diarus zaman camni..kite tepaksa harungi mende2 kotor ni dgn diri kite sendiri..dan bab munafik kalo kite ceritakan..zaman rasul dulu..org2 munafik akan pergi solat berjemaah pada waktu disiang hari..keranan malam org xkan perasan mereka berjemaah atau tidak*waktu tu gelap* so..zaman ni?munafiq kite lagi dasat dari dulu..sume2 waktu solat xde berjemaah.kan?

perbetulkan mane yg silap..tapi same2 kite beringt termasok diri aku sendiri yng kotor gak ni!

HaFiDz ByLz @ Ude @ ToBey said...

thank u di atas komen yg jujur itu

d'azly08 said...

nak panggil u ape ek..? hafidz kot... erm.. saye suke ngan kata2 u tu.. yelah saye sendri pown sedih bile tengok anak2 kecik yang ade kat sane... especially bile tengok mayat2 diorg... menangis tu x payah tanye ar...saye pown pelik gak nape Malaysia perlu ade LINK dgn negara2 yahudi niey...? kite kan negara Islam.. Nape perlu nak BERBAIK ngan musuh agama kite... Saye ni pown jahil.. Bab2 akhlak, akhidah,solat... org2 zaman skunk nie, rase2nye memang dah imune... Cume skunk ni saye tengah mencari diri saye... Ape peranan saye sebagai umat Islam di muke bumi ni... Banyak sangat2 benda yang saye perlu belajar untuk perbetulkan diri sendiri... Thanks...