Sunday, July 30, 2006

sepanjang minggu2 yang lepas

sperti biase lah kan. zaman remaja aku dikala ini banyak dihabiskan di UPM. whahahaha, dah jadi student dah pun. setelah sekian lame bermalas-malasan di rumah.

kelas!! gile exited teruja tahap dewa gaban. wuhoo! akhirnya dapat juga aku bersosial. tambah menariknya jumpe byk muka2 baru, 5 riban intake baru UPM pada kali ini. mane tak seronoknya, budak pompuan ramai gila, 70 % dari 5 ribu manusia tu. harap2,... erm.. harap2....

tak kesah la. dah lame gila menentikan saat ini. pergi kelas dgn baju baru, (suar lame, takde duit nak beli). sblm masuk upm dah shopping dulu dgn kewangan yang telah diperuntukkan oleh kedua orang tua ku. shampoo, berus gigi, bath lotion, pensel, buku dan semuanya baru.

giler semangat aku ke kelas. biaselah, awal2 ni kan. sure giler bersemangat punye. mgkin kerana terpengaruh dgn citer 'dunia baru'. giler dressed to kill sial cast dlm citer tu. hahaha. sangatlah tak lojik taik.

campus life. wohoooo.

yang aku nak citer ni ialah, ttg hal2 semasa yg berlaku di meshia. hai...macam2 la.

yang peliknya..

aku ade bace ttg fanclub artist reality tv yg ditendang kluar. konon dakwaanya ada konspirasi. sebok dok mengamuk, marah tak tentu pasal.

pelik sbb, orang kat tempat lain dok sebuk mengamuk n marah sbb tentera israel laknatullah bunuh org islam kat palestin n lubnan. kite org meshia ni dok sebok nak marah n tak puashati sbb ade peserta pilihan yg terkeluar dari program realiti tv tu. pelik2.

tadi aku baru je balik lepak kat kedai kopi baru dgn kawan sepelepakan aku. alip, amran n azam. sejak dari bulan lepas muzium shah alam tak putus2 dgn org yg jakun dgn hantu. kalau tak silap aku dlm mase lebih kurang sebulan lebih je dah 125 ribu orang jakun yg datang nak tgk hantu2 tu. bile time azan je, masjid negeri yg tersergam tu takde pulak yg berduyun2 dtg nak cukupkan tiang agama. pelik2


fyi, aku skang tgh kelam kabut carik kad matrix aku. dah masuk 2 hari dah tak nampak kad matrix aku. leceh la.nak masuk Gate nanti nak kene mengadap pak gard.leceh betul la. tapi yg paling aku risau skali if aku terhilang MYkad. kalau tak silap aku mahal samannyer kalau terhilang. hilang my kad kene denda. tak bawak mykad sbb takut hilang pun mahal jugak dendanya. aiyaaa... caamne nih?!!!

Ibrahim Saad s/u FAM nak bawak palyer import team mane ntah si Bekamnago tu jadi pemain melaysia? nak amik pemain2 import dan tukar kewarganegaraan diorang ke?btul ke dgn hanye care itu kite boleh qualify worldcup? mokhtar dahari tu orang brazil ke?gile kebodohan?

nampak tak segala kebodohan yg berlaku di muka bumi ini?

i'm not perfec.

No comments: