Friday, August 11, 2006

nenek sakit n i suck!

nenek has been warded in SMC for nearly a week now. she had operations regarding her kidney problem and she has been times n times of dialysis sessions.

abah told me thru sms just now that nenek is in the ICU. she's weak and not in stable condition but she's ok... for now. the last time i when to pay her a visit was on wednesday, there she was lying on the bad looking mcm bengkak, air dalam badan tak kluar sbb problem dgn buah pinggang nenek.

aku sendiri tak pernah tgk nenek selemah itu. nenek yg ku kenali adelah sangat aktif orangnya. walaupun umurnya sudah menjangkau 80 tahun.nenek suka bile ade orang datang menziarah dan duduk2 bersembang dengannye. nenek tak pernah marah aku sbb aku tak tahu berbahasa jawa. utk pengetahuan, nenek adelah seorang yg sangat kuat dgn sentimen 'kejawaannya'.

i am afraid that i can't be home to see nenek. malam meeting grup, poster utk one buck cinema blum setel, cable utk projector tak jumpe, company utk assignment pun blum dapat, ade 2 vclip yg blum siap, proses buat homepage pun baru siap 60%. STM presentation pun blum siap..duit semakin berkurangan yg melayakkan aku sukar utk balik ruamh sbb takde duit nak isi minyak, sticker UPM blum dapat lagi, si Kotam suke sangat buatt kerje last menet.ahad pula ade test. lagi 3 chapter blum settel. arghh .. camne nih. rambut dah serupa David Arumugam Alleycats tapi tak reti2 nak potong. (apsal aku kene bercerite ttg sumer bende ni?)

hati ini masih lagi risau, resah dan tak senang duduk.


"gadisku.. dalam koma. serius kah keadaannya....."

the times.

i'm not perfec.

No comments: