Thursday, December 18, 2008

Hana's Tale

lame tak update pasal anak saudara aku ni. makin besar makin kurang comelnye, tapi masih lagi di level yang comel la.

hana, hana. umur dah empat tahun rasanya. masih lagi dengan pelat die.

satu hari tu, abang aku bawak famili die pegi makan. makan kat luar. lepas makan tu, abang aku singgah kat rumah aku, sebab atok n nenek dah rindu sgt kat cucu diorang.

atok: hana pergi makan kat mane tadi?

hana: abah bawak hana makan kat luar.

atok: yela, kat mane?

hana; kat luar la, kat luar rumah

abang aku: kat restoran siam tu, kat shalam mall.

atok; owh, makan kat restoran siam ye. sedap ke?

hana; sedap.org siam tu orang ape?

atok (bapak aku ) tgh tgk berite, jdi die dah turn on mode kurang kaseh sayang siket nak layan

hana: atok, orang siam tu ape?

atok;......

hana: siyam bunge eh?


semua orang:..............................................

-satu family berdekah sekejap-

hana.. hana. kau punye pelat ni comel la.




Hi'm not perfec.

No comments: