Thursday, December 18, 2008

mari kawan dan berkawan

siapa yang baca blog saya ni saya anggap kawan, walaupun mase darjah due dulu die pernah buat fitnah cakap saya suka kat amira atau walaupun kepale die dulu pernah berdarah sebab buat fitnah saya suka kat amira mase darjah due dulu. sekali anda baca, automatic jd friend in request.

(kenape aku bahasekan diri aku saya? giler akademik.? tu la.. dah lame sangat tak menulis, sampai dah lupe dah 'kebiasaan')

okay la camni. sape2 yg bace blog ni, postkan lah link anda dalam ruang komen (kalau korang ade blog sendiri) tapi kalau xde blog,dont worry kalau lawa. kalau yg sebaleknya tu, please worry lah kan. banyak laa siket blog list aku. disamping itu boleh laa kita berkawan baek sama sedarjah, belajar bersama, maen bersama.. hohoho.. hahaha..

terbaek ke ape idea aku tu?

No comments: