Friday, June 09, 2006

World Cup 2006. Dah Demam??


last week, aku tolong antar bini member au ke salah satu klinik kat shalam.mase tu dah malam kul dlm kul 11 mlm. disebabkan yg sakit tu bukan bini aku, jadi aku lepak je laa kat tempat menunggu kat luar sementare member aku masuk bilik jumpe doktor untuk meminta penawar kepade sakit bininye.


sedang aku melepak kan diri di bangku tmpat menunggu klinik tu, datang laa pulak due orng mude, lagak macam bujang lagi la..yg sorang tu demam, rasenyer yg sorang lagi tu tolong temankan membernye yg demam tu. diorng landingkan punggung2 diorng jauh sikit dari aku, kire cam kat sebelah hujung sikit dari bangku yg aku duduk tu la..

kesian mamat demam tu.. nampak cam lemah jer.teruk kot demam dier. hmm...



tibe tibe aku terdengar perbualan diorng. yg tgh demam tu cakap...

si demam: " mung tengok dok jermeng, skek lagi nak kene tibai ngang jepung maring"
si tak demam: " hu.. tau.seri 2 samo. aku dok tgok dengang si pejal maring laa"

dlm hati aku " huk aloh! demam2 panas camni pun boleh berbual pasal worldcup. wah... betul punyer demam world cup nih"

esok luse tu pulak biler aku bace NST. ade satu citer mamat ni sanggup resign as a bank manager position sbb world cup. alasan die sangatlahh valid giler ..

"i couldnt leave world cup, so i have to leave from this job
"

hahaha...
oh wira ku..

aku tak sokong England k. puh lease....!

semua tentang WORLD CUP


i'm not perfec.

No comments: