Friday, June 30, 2006

tiada lagi guling..



start dari disember last year... dan akhirnya adelah esok. bermakne tempoh penggulingan aku selama lebih kurang 7 bulan dah tamat. pejam celik, tido,makan, berry.. tuptup habeh doh tempoh pengangguran aku. if pompuan tambah lagi 2 bulan dah buleh kluar sa urang manusia new born dah.

ku fikir fikir.. ape je yang aku dah lakukan selama 7 bulan ni..? apakah sumbangan, jasa, pengorbanan dan khidmat yang aku dah bagi. rase cam takde je.. dah dekat last2 ni barulah nak kuar dialog2 ini

" ish, apsall laa aku tak buat tu"
"alaa.. tak sempat nak setelkan tu"
"hari tu bertangguh2, bile pulak aku nak siapkan tu"

"owh yes, i'm a great procastinator" nyanyi ikut tune lagu 'pretender' dari The Platters.

ok lah kot. selama 7 bulan ni. sempat gak jalan2 gi niu jilen.lepak ngn kak nana. pergi skolah lame kat muadzam. lepak ngn kgkawan skolah yang dah lame tak jumpe. jadi salesman jual buku jap. bisnes kecik2 skit. gi studio skali skale.n it ends with a trip dgn Bayi Yang Lagi Zezezezeze kat PD.masing2 meniduri kawan-kawan sendiri. giler gay!! it was fun dowh!!! (though).


Mann Hoon

rasenye puas la kot.

-tiap2 malam lepak Mamak. ntah brape gelen teh tarik aku dah minum.
-futsall almost every night. but sigh tak tere2 pon.
-berape byk movies and citer yg aku dah tgk kat tv
-brape tong minyak habis, aku jalan sane sini ngn kancil kesayangan
-brape kotak rokok yang aku dah sedut (in the process of quiting, ni dah masuk hari yg ke 3)
-hours of tido.
-hours of browsing the net. friendster n etc
-spending time with my family (hanna sewel n aisyah moody)
- penternakan perut yang semakin montel, kiut dan mempunyai commercial values yang tinggi.

now it is time to
-concentret on studies (heh!!)
-kembali ke fizikal ideal
-making new projects

bai bai, tilam, bantal, tv, teh tarik, lepak,babu, lect.ajak,john,farouk (khulafah's army) dan byk lagi.. i'm sure gonna miss u lah.

terima kasih kepada keluarga. kawan2. dan mereka yan turut terlibat dlm menjayakan program " anggur anggur guling guling ia ia saya saya". tanpa saya siapalah anda.sekian terima kasih pawarut.

esok daftar, dan kene attend orentasi kat UPM. orientasi? hack!!



i'm not perfec.

No comments: