Saturday, May 20, 2006

Kusha pernah berkata "......


tadi kusha bari bagitau aku yg " sepandai2 orang pun, walau cam mane pun ade jugak bodohnyer".

aku sangat stujus dgn die. same jugak if aku cakap " secantik2 orang, ade jugak huduhnyer".

so akhlak of the story is.. jgn lah pandang perfect atau menyanjung tinggi seseorang itu. sbb setiap manusia, aku ulang skali lagi SETIAP or each one of us konfirm monfirm ade dark side jugak. boleh jadi dari segi kecacatan,keburukan,kelemahan atau pun perbuatan silam. tak kesah laa die tu Miss Vanuzuela ke, perdana menteri malaysia ke, awek kite yg kite sayang ke sesiape shj.


ini bukan kusha, ini abang mie FTG

maknenyer di sini, jgn laa menyanjung junjung tinggi seseorang itu, hormat je sudah. kalau tak pun point aku di sini.. if dier ade kelemahan atau kekurangan bersedie lah nak menerime.termasukla awek atau akwe korang yg kroang baru nak mintak kapel ni.

sedangkan rasul Allah kite (swt) pun pernah buat silap (nabi pernah buat kesilapan dlm perang, baginda ade hantar satu troop ni utk pergi meninjau tapi kene ambush dgn musuh,lebih kurang camtulaa citer die aku tak ingat sangat),tapi rasul Ma'sum inikan pule kite manusie yg kentut masing2 busuk. takde sape pun yg kentut wangi.

rase cam berterabur pulak point2 aku. ntah aku pun tak paham laaa


i'm not perfec.

1 comment:

Anonymous said...

thank you. you made me think :) do keep on blogging...i like your writing.