Sunday, May 28, 2006

Nak TengOk MaGiC Tak?



lalalala~


Tada~~!

the Price ; Only Rm 7.20 utk sepinggan nasi dan teh ais. tak hengat punya!

nasik kandar. dulu mase aku jadi student UPM dulu, every week.. without fail. aku akan turun KL dan makan nasik kandar dgn member baik aku hefini (yg bertanggungjawab menjebakkan aku ke dalam kancah pernasik kandaran ini). tempat yg aku selalu pergi tu kat restoren nasi kandar Yassin (jalan TAR, depan mercedes tempat bapok byk malam2). kalau tak di sebabkan nasik kandarnyer yg power tu.. takdela aku sanggup turun ke KL dari serdang semate2 nak mentekedarah. pergh!!

tapi tadi, aku tak berkesempatan laa nakpi nasi kandar yassin, jauh, panas n kaki aku pulak dan sakit2. dari pagi berjalan2. tadi aku makan nasi kandar Ibrahimsya..dekat dgn Coliseum.

p/s ; alamak, tulis2 pasal nasi kandar tibe2 buat perut aku lapar balik la..

i'm not perfec.

1 comment:

BudAk hijAu said...

magic sungguh!!
ujun nie bro..bikin wa lapo jerk!!