Sunday, May 28, 2006

temuramah bersama penebar roti canai



Eric joe Si penebar Roti sedang beraksi

Saya(Hafidz Arifin) ; apa khabar enche'?
Penebar roti (PR) ; sini surat khabar tada.sana juga ada jual.
saya ; saya tanya, apa khabar la. how are you?
PR ; owh, sori tada dengar. i'm wonderful as always thank u. i'm 26 and still single.
saya ;(ape menggelabah mamat ni?) sudah brapa lama berkecimpung dlm industri menebar roti canai?
PR : sejak emak kasi angkat saya keluar saya suda mula ini buat roti punya. (maksudnye sejak lahir laa tu)
saya ; owh lama juga ya. dimanakah encik belajar menebar roti canai.
PR : saya tada belajar juga. cekgu juga tada. sindri juga belajar.
Saya ; wah, hebut betul!
PR ; biasala.. kalu adik hensem mahu tahu. ini lah yg dinamakan sebagai 'bakat'. satu hari saya mimpi juga ada. esok pagi saya secara otomatiknya diterima berkerja sebagai penebar roti canai profesional.ini restoran.
saya ; sedap tak encik roti yang encik tebarkan ini?
PE ; hey, adik kicci. tengok tangan yang menebar la. sudah tentu la sedap sehingga menjilat dinding.
saya : mwahahaha, fani la yu.
PR : memang saya fani.itu saya tau.
saya : apekah yang perlu ada bagi seorang penebar roti canai.
PR : selain dari itu skill2 menebar. penjagaan bulu2 tangan juga perlu diambil perhatikan (diambil perhatian). tada orang pernah order itu roti canai bulu. itu pasal laa saya menggunakan Hair Conditioner Bo*y Shop. ia membantu menguatkan akar,di samping menjadikan bulu tangan saya selembut sutera. bulu saya itu.. sperti melambai2 juga ada.
Saya: owh i see. apekah skill2 menebar roti canai yg encik ada?
PR : saya itu, berkebolehan membuat trick handslide fakie to oli switch manual. selain dari itu juga saya sudah pandai membuat trick " tebaran roti tanpa bayangan peringkat semi final".
saya: wah, hebat tu! tepuk sikit. clap,clap,clap
PR : tenkiu laa adik kicci. bikin saya malu saja. hehe.kasi tepuk kuat sikit.
Saya ; trick yg sedang incik belajar ialah...?
PR : itu trick " handstand on a hot sizzling Frying Pan". ini trick sangat susah punya. suda banyak kali try laa itu handstand atas ini kuali.
Saya: owh begitu, saya yakin encik mampu membuatnya satu hari nanti.
PR : i hope so.
Saya ; terima kasih laa kepada encik Eric Johnston kerana sudi ditemuramah.
PR ; tada hal la adik kicci. i'll see u next time. taking care and keeping in touching.
Saya ; okey, bai bai.
PR : Bye2.nite2.



i'm not perfec.

No comments: